Analizė

Penki žingsniai skirti analizei, problemų išgryninimui, tikslaus plano parengimui, su galimais sprendimo būdais, kurie gali būti atliekami tiek savarankiškai įmonės viduje, tiek su mūsų ar kitų specialistų pagalba. Pasirinkimo laisvė spręsti kokius būdus rinktis darbui su komanda ir kaip gerinti aptarnavimo kokybę bei darbuotojų požiūrio į darbą santykį su darbo aplinka, puiki galimybė vadovui susipažinti su galimais iššūkiais savo profesijoje ir dalyvauti sprendimo kūrimo procesuose.

Analizės metu:

  1. Susipažinsime su vadovu. Bendrausime apie patirtis, požiūrį į savo porfesiją, paliesime kiek asmeninius bruožus ir charakterį.

  2. Klausimynas vadovui ir personalui. Šis klausimynas skirtas siekiant iš arčiau susipažinti su šiuo metu vykstančiais procesais. Klausimai susiję tik su darbo aplinka susijusiais veiksniais, problematika, informacija. Vadovas ir personalas pildo skirtingus, tačiau tarpusavyje susijusius klausimynus. Tai galima atlikti patogiu laiku raštu, QR kodo pagalba.

  3. Slapto pirkėjo apsilankymas. Būdas įsivertinti esamą padėtį iš svečio pozicijos. Pildoma detali anketa pagal paruoštus klausimus.

  4. Pažintis su personalu. Problemų iškėlimas, aptarimas, atvira diskusija. Paskaita apie aptarnavimą - esmė ir svarba šioje sferoje, remiantis pagrindais.

  5. Informacijos apibendrinimas, plano paruošimas ir pristatymas vadovui. Tolimesnių žingsnių planavimas.

Po analizės penkių etapų, sudaromas detalus planas su problematinių vietų įvardinimu, aprašymu ir galimais sprendimo būdais.

Kitų žingsnių eiga yra pritaikyta pagal analizės rezultatus ir Jūsų poreikius.

Tolimesni etapai ir sprendimai priklauso nuo vadovo pasirinkimo - spręsti situacijas savarankiškai arba derinti darbą su mūsų komanda.

Analizės paslaugos kaina - 500 eur.

Trukmė +- 1 savaitė